donderdag 1 januari 2015

FabYouLicies naar Wordpress

Heei,

Vanaf vandaag is mijn blog verhuisd naar wordpress. Ik werk er nu een week mee, omdat ik ondertussen wat artikels heb gemaakt voor deze en volgende week. Maar het bevalt mij prima!
Mijn eerste artikel staat al online :)

Klik hier om naar mijn nieuwe site te gaan

Dit is nu ook de laatste bericht op deze blog.
Ik wil de mensen die mij vanaf het begin al hebben gevolgd erg bedanken. Jullie hebben mij gestimuleerd om door te gaan.
Zelf zou ik het leuk vinden als je met mij mee gaat naar wordpress.

Jullie moeten weten dat ik dit niet voor de publicity doe, maar ik doe het voor de lol. Ik wil mensen leuke ideeën en goede tips geven.

Oeps, helemaal  vergeten.

Happy new year everybody!

Dit jaar gaat top worden. Ik voel het!! :)

I love you, en ik zie je bij wordpress.

<3 Emma Sue <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten