vrijdag 31 oktober 2014

Lifestyle ~ Halloween

Heei,

Vandaag is het Halloween! Tja.... Ik heb er niks mee. Waar ik nu woon doen we er niks aan. Maar in 2008 was ik verhuisd en waar ik eerst woonde, daar was Halloween het feest dat iedereen bij elkaar kwam. Het park was omgetoverd tot een openlucht spookhuis en er liepen vreemde wezens. Zelf ging jij ook verkleed. Anders kwam je er niet in. Wil je weten wat mijn ervaring is? Lees dan verder. 


In 2012 ging ik daar voor het eerst heen. Samen met Amber en nog een andere vriendin. Wij gingen als drie heksen ;p 
Toen we er nog niet waren was ik al aan het huilen. Ik kan er gewoon niet tegen. In een baby spookhuis moet ik al janken. Echt waar!! En moet dan eens nagaan dat ik, de baby van 12 jaar, naar een soort levendspookhuis ging. Niet echt een goed idee. Maar ja....

Toen we er uiteindelijk waren kregen we een schatkaart. We moesten zogenaamd stempels halen van de creeps en als we ze allemaal gehad hadden mochten we naar het midden, omringt door water, en dan kreeg je een prijs. We hadden nog geen 5 stempels en we gingen al naar huis. Zo eng! Er was een clown.  Niet de fijnste, zeg maar. En Amber en ik hebben een fobie voor clowns. Dus we wisten niet hoe snel we weg moesten komen. 

Nee, ik heb er geen spijt van dat ik zo vroeg weg ben gegaan. En ik heb ook geen spijt dat ik nooit meer of eerder ben geweest.


Ben je ooit naar zo'n ding geweest? Of ben je ooit naar Halloween Fright Nights geweest? Wat zijn je ervaringen? Doet jouw stad/dorp iets aan Halloween.?

Kiss Emma Sue


1 opmerking: