zondag 5 oktober 2014

Mean Girls- Waar zijn ze nu?

Heei,

Als je aan mij moet vragen om een echte chick-flick, dan zeg ik: MEAN GIRLS. Ik krijg zeker geen genoeg van die film. Vooral als ik in een girly-feel zit. Wil je weten waar de acteurs/actrices nu in 2014 zijn, 10 jaar geleden. Lees dan verder!

Laten we maar beginnen met de bekenste: Lindsey Lohan, die Cady Heron speelde.


Ik denk dat we allemaal wel weten dat Lindsey Lohan meerdere keren is gevangen genomen vanwege cocaïne. Tja... Niet het beste wat je kan doen hè!
Maar ondanks dat ze meer dan de helft van haar leven in een cel heeft doorgebracht, heeft ze ook wat films gemaakt. Zoals Herby en Scary Movie 5.


Rachel McAdams, die Regina George speelde.



Rachel McAdams is sinds de film Mean Girls één van de grootste actrices. Ze speelde onder andere in The Notebook, Wedding Crashers, Sherlock Holmes, The Vow en About Time. Ze had tijdens de opnamens van The Notebook een relatie met Ryan Gosling. 


Lizzy Caplan, die Janis Ian speelde.


Lizzy Caplan speelt in de niet zo bekende films. Mean Girls is dan wel echt de bekendste. Maar ze maakt het wel in de filmindustrie. De bekenste films zijn True Love, Bachelorette.


Lacy Chabert, die Gretchen Wieners speelde.


Lacy Chabert is na Mean Girls verder gegaan met acteren. Maar niet in de bekende films. Ze heeft wel de stem ingesproken van Kaycee Smith van Bratz. 

Amanda Seyfried, die Karen Smith speelde.


Naast Lindsey Lohan is Amanda één van de bekendste actrices van deze film. Ik hoef niet veel over haar te vertellen. Haar bekendste films/series  na Mean Girls zijn Law and Order, Mama Mia!, Dear John, Letters to Julliet, Red Riding Hood, Les Misérables en haar nieuwste film A Million Ways To Die In The West. 

Kiss Emma Sue

Geen opmerkingen:

Een reactie posten