zondag 5 oktober 2014

👩 A week in my life

Heei,

Elke zondag komt er weer een nieuw artikel bij. Dit zie je bij veel bloggers en nu bij mij ook. Ik maak foto's en zet erbij wat ik die dag gedaan heb. Een soort van vloggen maar dan met foto's.

Maandag:

Wachten en wachten op de Nederlands docent! Elke maadag heb ik tot het zevende uur (5 voor half 4). Gelukkig zijn deze week 4 havo naar Londen en woensdag zijn de brugklassen weg! Lekker rustig! Dus we hadden het eerste uur uitval! 

Die dag had ik ook twee cijfers gekregen. Kon wat hoger, maar goed is het zeker!

Natuurlijk hoort er een selfie bij. Samen met Amber. Misschien niet de beste foto, maar ik hou van je ambii!

Vinden jullie de Sims ook niet leuk? Dit is een app voor op je telefoon of tablet. Op ben erg helemaal verslaafd aan! <3

Dinsdag:

Hebbe hebbe! I need chips.....


Lekker pauze houden met liefies! Het is zoooo rustig in de aula!

Just be artistic!

Op naar huis! Eindelijk....


Woensdag

Waarom is mijn kluisje zo snel vol! 

I'm bad! Foto's maken op de fiets 

Donderdag


<3

Flowers!

Vrijdag 


...

We deden showjazz op hakken. Het was letterlijk geweldig! Jeeeeeh ik was zo blij!


Zaterdag


Dit hoedje vind ik echt geweldig!

Vandaag had ik een fotoshoot. De foto's zijn geweldig geworden. Deze staat ook op mijn Instagram

Dit is ook één van mijn favoriete. Ik vond het zo eng om op die paal te zitten. Ik had echt het gevoel alsof ik eraf zou vliegen, omdat het een drijvende stijger was. 


Zondag

Ik keek een film op Net 5. Ik was er snel mee uitgekeken, hoewel het van één van mijn favoriete acteurs was. Nicolas Cage. 

Whooohooooo ClevverTV!!


Kiss Emma Sue


Geen opmerkingen:

Een reactie posten