maandag 17 november 2014

Mijn favoriete blogs ~ november 2014

Heei,

Vele van jullie volgen bloggers. Ik ook, want daar haal ik vaak ook ideeën vandaan die ik mijn eigen draai geef. Vandaag ga ik jullie mijn favoriete bloggers op dit moment zien. Gewoon, omdat het kan. Haha. Laten we maar beginnen :)


Beautygloss
Veel mensen kennen Mascha Feoktistova van Beautygloss. Ja toch? Zij is echt mijn favoriet. Ze vlogt elke dag, en alles gaat over beauty en lifestyle. Klik hier om naar haar site te gaan.Hier onder is een van haar filmpjes.


Girlscene
Je kan dit zeg maar geen blog noemen, maar gewoon een verzameling van blog artikels en van een paar redactieleden. Elke genre is er wel. Ook de heftige verhalen van mensen die iets heftigs mee hebben gemaakt. Klik hier om naar hun site te gaan.


Teskuh.nl
Veel mensen kennen ook Teske de Schepper wel. Zij is ook een beautyblogger die elke dag 2 artikelen online zet en die ook filmpjes maakt. Nou ben ik niet heel fan van d'r, maar ik kijk toch wel regelmatig even op haar site. Klik hier om naar haar site te gaan. Hier onder staat een video.



StyleToday
Dit is een site over fashion, fashion en fashion. Maar ook beauty en gezondheid. Heel duidelijk is alles beschreven en het is leuk! Ik ga er vooral heen voor fashion-nieuwtjes. Klik hier om naar hun site te gaan.


MyLittlestLifestyle
Hihi, Natuurlijk komt mijn en die van mijn vriendin, Angela, er ook op te staan. Dit is een site waar om de dag een artikel komt.
Maandag:
-Angela met Beauty
Woensdag:
- Ik met Celebs
Vrijdag:
- Angela met Lifestyle
Zondag :
- Ik met Fashion.
Klik hier om naar onze site te gaan.

Kiss Emma Sue

Geen opmerkingen:

Een reactie posten