maandag 8 december 2014

A week in my life - week #49

Heei,

Er is weer een week voorbij gegaan dat ik de 'A week in my life' deed. Maar hij is terug! Het is wel even wennen, want ik vergeet het vaak, maar ondanks dat heb ik toch wel wat foto's bij elkaar gezameld. Wil je zien wat ik in de week van Sinterklaas heb gedaan? Kijk maar mee :)


Maandag

Bij Nederlands moeten we altijd lezen! Ik heb die maandag in mijn schoentje dit boek gekregen; Spotgaai. Het laatste deel van de Hunger Games trilogie. Tot nu toe is hij geweldig!!

Van Amber kreeg ik tijdens de pauze een lief cadeautje.  Alleen weet ik niet meer waar ik hem heb gelaten.... 

En natuurlijk is leren ook belangrijk om te leren voor de één na laatste keer!

Dinsdag
Ik ben klaar om naar school te gaan!!!

Van de Meiden Magazine kreeg ik deze oorbellen. Yay of Nay... Zet in reacties, want ik weet het niet echt -.-

Woensdag
Blijkbaar heb ik geen foto's van woensdag. Maar toen gebeurde er niet echt iets leuks, jullie hebben dus niks gemist.

Donderdag

Ik moest die dag alleen fietsen uit school, en ik had al een paar dagen een idee. Een koeien fotoshoot te doen. Nu was het de perfecte tijd om dat te doen. Ik heb een paar foto's gemaakt, maar deze twee zijn de beste.


Eindelijk heb ik een nieuwe video editing programma! En wat leuk is, ik krijg er daarom ook nieuwe word lettertypes bij. Kijk maar hoe cool. :)


Ik moest ook oppassen op mijn neefje en nichtje. Maar omdat mijn neefje ziek was, bleef mijn oom thuis. Toch kwam ik langs, want ik verveelde mij. We hebben een uur lang naar Sinterklaas liedjes geluisterd. Aan het eind van de avond werd ik helemaal gek. Alle liedjes zaten in mijn hoofd!

Maar toch ging ik het Sinterklaasjournaal kijken, de laatste, ookal volgde ik het niet.

Vrijdag

Jeeeh!! Pakjesavond. Op school deden wij het dobbelspel. Super fun! 

En 's avonds op weg naar mijn neefje en nichtje om Sinterklaas te vieren :) Zet in de reacties: 'Sinterklaas' als je een wilt dat ik een 'Wat heb ik van de Sint gekregen' video maak!

Zaterdag

Nu Sinterklaas het land uit is, kunnen wij de kerstboom optuigen terwijl we de Grinch kijken. Een traditie in mijn familie. I just love it :)

Tadaaaaa!!

We hebben ook van die dorpjes in de kast. Eigenlijk konden wij niet wachten, dus we hebben het vorige week gedaan....

Zondag

Aardrijkskunde is niet aardig!

We hebben op zondag het hele huis versierd. Wij zijn echte kerst fans!!

En een foto van de kast :) :) 

Kiss Emma Sue 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten