donderdag 4 december 2014

Vanaf 1 januari verhuizen we!

Heei,

Vanaf 1 januari verhuizen we! Nee, ik verhuis niet naar een ander huis, maar mijn blog wel. Vanaf 1 januari ga ik naar wordpress. Ik ga deze blog tot februari niet verwijderen op blogger, want stel dat wordpress ook niet naar mijn zin gaat, dan zoek ik een ander en ga ik dan weer tijdelijk over op blogger. Meer info? Lees verder


Blogger heeft de laatste tijd enorm veel kuren. Dat kunnen jullie zelf ook wel merken. Dan is opeens mijn achtergrond wit, dan verandert het lettertype en de lettergrootte. Super irritant en hier stoor ik mij mateloos aan. Daarom heb ik een grote stap genomen om vanaf het nieuwe jaar met een schone lei te beginnen.

Dit bericht kan je elke week voorbij zien komen tot aan 1 januari.

Kiss Emma Sue

Geen opmerkingen:

Een reactie posten