dinsdag 28 oktober 2014

Mijn favoriete fashion-apps

Heei,

Sorry. Ik ben een tijdje weg geweest. Ik heb en had werkelijk geen idee waarover ik zou moeten schrijven. Aan de rechterkant van mijn blog zal ik een poll zetten. Check hem even!!!
Fashion! I love it! Het is iets waar ik uren naar kan kijken en het liefst wil ik alles wel kopen. Had ik het geld maar.... Natuurlijk bestaan er apps. Voor wat nou niet!? Kijk maar mee naar mijn favoriete apps op dit moment qua fashion.


1. Fashionchick

Fashionchick is een app waarbij er verschillende kledingstukken zijn die van verschillende winkels komen. Erg handig!

Bij deze app kan je kiezen uit verschillende soorten. Accessoires, beauty, kleding, schoenen enzovoort. 
Ook heb je 'My Loves'. Elk dingetje kan je harten en later kan je dan kiezen wat je leuk vind om te kopen ofzo.
Ook kan je up to date zijn met de nieuwste nieuwtjes is de fashionbranche. 

Voordeel: Je hebt een duidelijk overzicht van alles
Nadeel: Ze verwijderen niet de dingen die niet meer verkrijgbaar zijn. Zo heb ik een paar leuke jurkjes gezien, maar ja... Die kan je natuurlijk niet meer kopen :(


2.  Forever 21

Bijna iedereen kent de winkel FOREVER 21 wel. Super leuke winkel met super goedkope dingen!
...
I love it!

Voordeel: Alles is goedkoop!
Nadeel: Op de iPad doet de app raar :/


3. H&M


H&M. De bekendste winkel op aarde!!!!
Ik vind het lijken alsof het steeds duurder wordt.

Voordeel: Duidelijke app
Nadeel: Het is soms zo duur!!!

Kiss Emma Sue 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten