zondag 12 oktober 2014

Review ~ Undressed, MUA

Heei,

Vandaag heb ik weer een nieuwe  review voor jullie. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar het MUA (Make-Up Academy) merk. Ik wist dat het te koop was in de Kruidvat, maar hij is niet in de 4 kruidvaten in mijn buurt! (Wat is het meervoud van kruidvat?!?) Uiteindelijk kwam ik het tegen en na lang twijfelen tussen 2 oogschaduw palletten koos ik deze: Undressed. Ik ben erg benieuwd. Jij ook? Lees dan verder!


Dit is het pallet. Het is mooi duidelijk, je ziet alle kleuren. Maar ik vind hem niet zo heel aantrekkelijk, ondanks dat ik hem gekocht heb.

Dit is de achterkant......

Dit vind ik leuk! Elk kleurtje heeft een eigen naam!





Op de foto zie je het niet zo goed, maar 2 (Rose Ash) is hemels! Wauw wat een mooie kleur. 1 (Puff) is een mooie highlighter en 3 (Fawn) valt erg tegen.

Wat een pigment! Deze 3 zijn zo mooi. Beetje glimmering nude. Dat is wat ik leuk vind. Bij 5 (Hazel) is wel het nadeel dat je minimaal 2 laagjes op moet doen om deze mooie kleur te krijgen. Bij de andere twee (Gild en Lion) hoeft dat zeker niet!

Dit zijn zeker mijn favorieten! 7 (Bronze Ore) is heel mooi koper/brons. Erg mooi voor kerst. 8 (Burnished Brown) is misschien iets te donker, maar mooi voor een smokey eye, en 9 (Tawny) is gewoon mooi.

Deze zijn geweldig voor een mooie smokey eye! 10 (Henna), 11 (Fuel) en 12 (Cool Grey) zou ik zeker niet voor alledaags gebruiken. Al valt 10 wel mee. 12 is ook een mooie kleur voor oud en nieuw of kerst.

Dit is mijn gezicht met alleen mascara op.

En dit is het eindresultaat!! 

1 (Puff) = Highlighter in binnenste ooghoek en onder mijn wenkbrouw
2 (Rose Ash) = Over het gehele bewegende ooglid
5 (Hazel) = In mijn buitenste ooghoek en onder mijn ogen
10 (Henna) = In mijn arcadeboog en net boven mijn wimpers als eyeliner.

Verder heb ik nog gebruikt:
  • Oogschaduwbasis - I love Stage - Essence
  • Mascara - Get Big Lashes - Essence
  • Blush - Satin Blush Powder, 04 - Hema
  • Lipgloss - Long Lasting Colour, 101 - Hema

Dit pallet is zeker mijn favorite! Wauw wat een mooi pallet, mooie kleuren, goed pigment. Één en al top! 

De 'Undressed' pallet van MUA is te koop bij de Kruidvat (specifiek) voor €5,99


Kiss Emma Sue

Geen opmerkingen:

Een reactie posten